www.arina.fi/vaalit

Kauppa kannattaa Pohjois-Suomea,
Ehdokaskuvaus Kauppa kannattaa Pohjois-Suomea! Olen torniolainen kielten ja viestinnän opettaja. Opetan kaupan ja kulttuurin alalla Torniossa tulevia tradenomeja ja kuvataiteilijoita. Kaupan ja yrittämisen ala on tuttu minulle työn lisäksi myös pienyrittäjänä toimivan mieheni kautta. Olen kotoisin Torniosta, jossa isoäitini oli kauppias varhaislapsuudessani ja äitini myyjä ensin anopilla, sitten Tornion Sokos-tavaratalossa. Kaupallinen ala on seurannut minua elämässäni lapsuudesta tähän päivään. Haluan pitää kauppaa ja siten elinvoimaa Pohjois-Suomessa ja omalla alueellani Meri-Lapissa ja rajakaupungissa esillä. Haluan kehittää Osuuskauppa Arinaa vielä paremmaksi. Kannatan myös lähiruokaa ja uusia avauksia! Olen myös kaupunginvaltuutettu Torniossa.


Äänestys on helppoa pankkitunnuksillasi.

https://eeva.digia.com/arina/login.jsf?o=arina&e=arina&l=fi&faces-redirect=true




Kommentit